Hospodský kvíz vhodný na každou společenskou akci. Předveďte se mezi přáteli

Hospodský kvíz vhodný na každou společenskou akci. Předveďte se mezi přáteli

Foto: View Apart/ Shutterstock

Publikováno:
2 min
Pamatujte, že každý komentář bývá zprávou o komentujícím.
Děkujeme za vaše komentáře.

Plánujete grilovačku na chatě nebo organizujete třídní sraz? Při větší sešlosti lidí se volná zábava občas rozjíždí dost pomalu. Můžete ovšem atmosféru odlehčit zařazením nějakého zábavného programu.

Hospodský kvíz zabaví společnost a rozproudí zábavu

Jako skvělá možnost se jeví hospodský kvíz. Jedná se o vědomostní kvíz, původem z Anglie, který u nás už dostatečně zdomácněl. Je ideální pro větší počet lidí, kteří si vytvoří týmy. Obvykle v týmu bývá 2–8 hráčů. Mohou se tedy utkat ženy proti mužům nebo vzniknou týmy rodinné, kombinace nejsou nijak stanovené. Ideální je, když v každém týmu jsou hráči s různými zájmy. Navzájem se doplňují, a poradí si tak s větším množstvím kvízových otázek z různých vědních oborů. Za každou správnou odpověď dostane tým 1 bod. Body se zapisují na papír a vítězný tým získá výhru. Výhra je většinou symbolická. Ať už půjde o lahev šampaňského nebo nějaké dortíky, určitě vítěze potěší. Hosté, pokud se dopředu nijak neznají, se v průběhu kvízu oťukají a rozproudí se zábava.

Sestavení kvízových otázek a moderování kvízu

Hospodský kvíz tedy nepatří pouze do hospody, ale výborně se hodí i na soukromé akce. Je ovšem nutné, aby se někdo ujal moderování. Pokud byste rádi připravili na vaši soukromou akci hospodský kvíz, a přitom se necítíte na moderování, sestavte poze kvízové otázky a moderováním pověřte třeba známého „třídního komedianta“ nebo vtipného souseda, který má takzvaně „dobrou vyřídilku“ a dokáže soutěžící provést soutěžním kvízem s humorem.

Pokud nevíte, jaké otázky do hospodského kvízu zařadit, mužete nabrat inspiraci v našem dnešním kvízu. Okruhy i obtížnost otázek je čistě v rukou tvůrce kvízu. Většinou je dobré vycházet z toho, pro jakou společnost kvíz budete připravovat. 

 

Reklama
Reklama