Zákazníci berou tyto tašky z BILLA útokem. Za 49 Kč nečekaný hit

Zákazníci berou tyto tašky z BILLA útokem. Za 49 Kč nečekaný hit

Foto: Magdalena Wygralak / Istockphotos

Publikováno:
3 min
Pamatujte, že každý komentář bývá zprávou o komentujícím.
Děkujeme za vaše komentáře.

V dnešní době se obchodní řetězce snaží minimalizovat plýtvání potravinami. Zavádějí různé tašky s potravinami ve slevě. Tímto způsobem chtějí snížit množství vyhozeného jídla.

Obsah článku
  1. Tašky za 49 Kč
  2. Snížení plýtvání potravinami
  3. Prodejny BILLA
  4. Obsah tašek je na vyhození

Tašky za 49 Kč

Společnost BILLA pokračuje ve svém úsilí bojovat proti plýtvání potravinami, kdy před delší dobou přišla s novinkou v rámci projektu „NEJSME K ZAHOZENÍ.“ Nabízí zákazníkům tříkilové tašky plné ovoce a zeleniny, které by jinak byly vyřazeny jako odpad, a to za velmi příznivou cenu 49 Kč.

Tyto tašky obsahují produkty, jež nesplní standardní kvalitu pro umístění na prodejní regály, ale stále jsou vhodné ke konzumaci a okamžité spotřebě. Ovoce a zelenina v těchto taškách často dosáhne vyššího stupně zralosti, a proto by za běžných okolností skončila jako neprodejná. Přesto může najít uplatnění při přípravě různých teplých jídel, salátů či nápojů obohacených o vlákninu.

Snížení plýtvání potravinami

Každá taška váží mezi 3 až 3,5 kilogramu a obsahuje minimálně čtyři druhy ovoce nebo zeleniny. V rámci pilotního testování, které probíhalo tři měsíce na čtyřech prodejnách, si zákazníci zakoupili více než 3000 těchto balení. Díky tomu se podařilo zachránit přes 10 tun ovoce a zeleniny, které by jinak skončily v odpadu.

 Věříme, že touto iniciativou pomůžeme snížit množství potravinového odpadu a nabídneme zákazníkům možnost výhodného nákupu

 uvedla Bratánková, vedoucí korporátní komunikace BILLA ČR.

Prodejny BILLA

Nyní je koncept zaváděn do všech prodejen BILLA a tašky budou dostupné také prostřednictvím e-shopu za stejnou cenu. BILLA tak aktivně přispívá ke snižování potravinového odpadu a zároveň nabízí zákazníkům možnost nakoupit kvalitní, byť ne zcela dokonalé, potraviny za atraktivní cenu. Tento projekt je důkazem, že i velké řetězce mohou efektivně přispět k udržitelnosti a ekologickému provozu svých obchodů.

Obsah tašek je na vyhození

Osobně jsem vyzkoušela zakoupit tříkilové tašky s ovocem a zeleninou, které v rámci svého projektu nabízí společnost BILLA. Jednalo se navíc o jednu nejmenovanou prodejnu v mém okolí. V tomto případě jsem musela skoro veškerou část obsahu vyhodit. Místo toho, abych ušetřila a využila potraviny, které by se daly ještě zkonzumovat, jsem zbytečně zaplatila za něco, co skončilo stejně nakonec v koši. Chápu, že se situace může lišit v jiným prodejnách, aby se tak předešlo podobným zkušenostem zákazníků. Když občas s nadějí nahlédnu do těchto připravených tašek, výsledek je stále stejný. 

Reklama
Zdroje článku:
Reklama