Slevové šílenství. Tyhle akce v supermarketech musíte vidět, než zmizí

Slevové šílenství. Tyhle akce v supermarketech musíte vidět, než zmizí

Foto: geeorrge / Depositphotos

Publikováno:
3 min
Pamatujte, že každý komentář bývá zprávou o komentujícím.
Děkujeme za vaše komentáře.

Chcete ušetřit při každém nákupu? Česko zažívá další vlnu cenového šílenství. Obchody bojují o každého zákazníka a vy z toho můžete těžit více než kdy dříve. Jenže tyto příležitosti nebudou trvat věčně.

Obsah článku
  1. Honba za úsporami nabírá na obrátkách
  2. Jaké typy slev dnes frčí nejvíc?
  3. Aktuální slevové trháky, které právě letí

Honba za úsporami nabírá na obrátkách

Máloco dokáže Čechy nadchnout víc než pořádná sleva. Využívání různých slevových akcí se v naší zemi stalo doslova národním koníčkem. Že se i ve vašem okolí neustále mluví o výhodných nákupech? Není se čemu divit. V době, kdy ceny neustále rostou, hledá každý způsob, jak alespoň trochu ušetřit.

Podle průzkumů se většina zákazníků před nákupem aktivně zajímá o aktuální nabídky. Mnozí dokonce plánují své nákupy výhradně podle právě probíhajících akcí. Je to strategie, která může domácímu rozpočtu výrazně ulevit – stačí vědět, kde a jak hledat.

Jaké typy slev dnes frčí nejvíc?

Ne všechny slevy jsou si rovny. Mezi zákazníky jednoznačně vedou procentuální slevy, které jsou přehledné a snadno pochopitelné. U produktů s cenou nad 100 Kč je však účinnější uvádět slevu jako konkrétní částku – číslo 500 Kč působí psychologicky silněji než 56 %.

Dalším oblíbeným typem je doprava zdarma, která eliminuje jednu z největších nevýhod nakupování online. Překvapivě efektivní jsou také dárky k nákupu, zvláště pokud zákazník získá produkt, který by si jinak nekoupil.

Aktuální slevové trháky, které právě letí

České supermarkety zažívají koncem května 2025 doslova slevovou explozi. Lidl v těchto dnech šokuje nabídkami, které přesahují běžnou úroveň slev – například tyčový mixér SilverCrest pořídíte za neuvěřitelných 199,90 Kč, což je o 430 Kč méně než obvyklá cena. Stejně výhodně vyznívá i 3,5litrová porcelánová mísa za 149,90 Kč nebo balení 24 rolí toaletního papíru Kleenex za cenu nižší než polovinu původní částky. Tyto akce nejsou náhodné: mixér a prací gel Persil za 289 Kč (místo 769 Kč) cíleně reagují na letní sezónu grilování a úklidů, zatímco časový limit do 25. května vytváří tlak na okamžité rozhodnutí.

Penny Market vsadil na jinou taktiku – lákat zákazníky přes privátní značky a lokální produkty. Držitelé jejich věrnostní karty teď nakupují Boníkovský tvaroh se 40% slevou nebo uherskou klobásu v akci „České speciality“ za 99 Kč/kg. Meruňkový džem Karlova Koruna pak láká na 50% slevu při koupi dvou sklenic, což prodejnu staví do role podporovatele domácích výrobců. Tady nejde jen o okamžitý prodej, ale o budování dlouhodobé loajality, kdy zákazníci kvůli těmto exkluzivním nabídkám vracejí.

Největší pozornost však budí Lidlův Kupón Plus, který do konce měsíce mění pravidla nakupování. Za každých utracených 300 Kč získáte body proměnitelné v odměny: od „koupě jednoho produktu a druhého zdarma“ po 50% slevu na zahradní nábytek při dosažení 6 000 Kč v nákupech. Systém geniálně propojuje okamžité výhody s dlouhodobou motivací – čím častěji nakupujete, tím větší bonusy se odemykají. A právě tahle kombinace okamžitého uspokojení a budoucích benefitů dělá z programu hit sezóny.

Určitě jste nevěděli, že vše v Lidl Outletu je až takhle levné!

Reklama
Zdroj článku:
Autorský text
Reklama